Das zweisprachige Theaterstück „AS-LAS-GLAS“ begeisterte unsere Schülerinnen und Schüler sowie die Kindergartenkinder.

Dvojezična predstava „AS-LAS-GLAS“ je navdušila šolarke in šolarje ter otroke otroškega vrtca.

Am 21.03 gastierte das Theater Rampa an unserer Schule. Die Schauspielerin Johanna Hainz und der Schauspieler Aleksander Tolmaier zeigten auf spielerische und geistreiche Weise die Geschichte einer Freundschaft, die uns lehrt, dass wir nicht immer das Trennende, sondern vielmehr das Gemeinsame suchen sollten. Das Abenteuer der beiden Protagonisten – voller Überraschungen, voller Begegnungen mit exotischen Tieren, die Luftballons oder Kekse essen – brachte die Kinder sowohl zum Lachen als auch zum Nachdenken.

AS-LAS-GLAS je zgodba o prijateljstvu, v katerem Julija (igralka Johanna Hainz) in Mitja (igralec Aleksander Tolmaier) celo v dveh tako različnih jezikih, kot sta nemščina in slovenščina, najdeta povezavo in nas učita, da med nami ni treba vedno iskati tistega, kar nas ločuje, temveč raje iščimo tisto, kar imamo skupnega. Njuna pustolovščina – polna presenečenj, srečanj z eksotičnimi živalmi, ki jedo balone ali kekse – je otroke spravila v smeh in jih spodbujala k razmišljanju.