Auch heuer verbrachten wir drei sportliche Skitage im Skigebiet Hochrindl.

Tudi letos smo preživljali tri smučarske dneve na smučišču Hochrindl.

Die Skitage an unserer Schule fanden in diesem Schuljahr vom 6. bis 9. Februar 2024 statt. Wie gewohnt führte uns die Reise ins schöne Skigebiet Hochrindl. Es freute uns sehr, dass heuer 52 Kinder dieses Angebot in Anspruch nahmen. Bei herrlichem Wetter gaben sie unter der Leitung von Skilehrerinnen und Skilehrern ihre sportlichen Künste zum Besten. Ein großes Dankeschön gebührt dem Elternverein für die Organisation.

Smučarski dnevi na naši šoli so v tem šolskem letu potekali od 6. do 9. februarja 2024. Kot običajno nas je pot zanesla na smučišče Hochrindl. Zelo smo veseli, da se je smučarskih dnevov udeležilo 52 otrok. Otroci so pod vodstvom učiteljev smučanja z veseljem pokazali svoje športne sposobnosti. Najlepša hvala velja združenju staršev za organizacijo.