Alle zwei Jahre findet an unserer Schule eine Projektwoche zum Thema „Prähistorische Pfahlbauten“ statt. Heuer war es in der Woche vom 3. – 7. Juni wieder so weit. Die Schülerinnen und Schüler der 3. und 4. Klassen tauchten in die Epoche der Jungsteinzeit ein und lernten sehr viel über die Behausung, Nahrung, Kleidung und Musik der damaligen Zeit. Die Kinder erfuhren einiges über Archäologie, sie stellten urzeitliche Musikinstrumente her, arbeiteten mit Bast und drehten Schnüre, untersuchten Steine, bedruckten Stoffe, schrieben unter Wasser und vieles mehr. Durch die Woche begleitete sie neben den Lehrpersonen die Site Managerin Lieselore Meyer, die jeden Tag auch einen Experten/eine Expertin zum jeweiligen Themengebiet mitbrachte. Wir hatten eine tolle, lehrreiche und informative Zeit und sind froh, Teil dieses Projektes zu sein.

Vsaki dve leti na naši šoli poteka projektni teden na temo „Prazgodovinska kolišča“. Tudi letos je med 3. in 7. junijem spet bilo tako daleč. Učenke in učenci 3. in 4. razreda so se potopili v obdobje mlajše kamene dobe in marsikaj izvedeli o takratni hrani, obleki in glasbi. Ukvarjali so se z arheologijo, izdelovali so prazgodovinska glasbila in sukane vrvice iz rafije, tiskali so tkanine ter pisali pod vodo. Poleg učiteljev je otroke ves teden spremljala gospa Lieselore Meyer, ki je s seboj vsak dan pripeljala strokovnjaka oz. strokovnjakinjo za posamezno področje. Teden je bil poučen in hvaležni smo, da smemo biti del tako informativnega in pomembnega projekta.